.... ... söndag morgon... .

ok det är inte morgon det är typ eftermiddag men jag är så jävla oproduktiv så jag skäms! men man blir så...
igår gick jag och la mig men kunde inte somna direkt så då tänkte jag... . lite tv kmr trötta ut mig,
så var blood in blood out på tv och skit bajs prutt så var kl fyra eller nåt och filmen var slut...
blev så jävla frustrerad över att jag inte bara somnade för jag hatar huvudskådespelaren i den filmen plus att slutet skulle kunna vara skrivet av en tre åring!!!!!! HAT HAT HAT!!!!
jaja idag är jag trött seg och ja. oproduktiv.

men nu ska jag ta mig i kragen och gå ut.... ska bara käka två läckra ostmakor först och stretcha min hjärna med lite matematik sen bär det av ut i förorts djungeln!

ok nej amanda jag har inte hittat ett nytt band:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0