Persona non gratA

lone on a friday night... ...

jag skulle ju kunna gå ut... .. inte direkt så att det är brist på uteställen i karlstad... ..

men...
...
..
det är ganska soft att sitta här hemma med en tallrik bullar på min mage
nybryggt kaffe i min hand,
stereon igång med my man from amsterdam
eller iaf från Usa mr frank von zappa
tvn visar seinfeld som förövrigt är killen larry i Beemovie!!! eller iaf biet sen ifall han hette larry lr inte får tiden utvisa...
datorn visar vackra inslag av blogg och ibland ännu vackrare inslag av Aoe2
sen tillsammans med denna tekniska kavalkad och totala onödighet i el utnyttjande så håller jag titt som tätt på att läsa oncle toms cabin. .. .. på engelska.. .. just det... .. jag kan mer en två språk... ..

riks jämska.
engelska.
och bebis språk... ..

blir så ibland.
'
nej nu ska jag gå på toa... .. och ...
om jag får lust .. .. kanske jag tillochmed tar ett bad...
FÖR ANDRA GÅNGEN IDAG BOOOJAAAAAAAAAA!
haha ungkarls livet is nice...

jag skapar min egna galna studentkorridor upplevelse. ... .

men först toa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0