nytillkommna objekt

usch det kryper undetr skinnet på mig,

själva uppenbarelsen har totalt sprängt mitt paradigm
min syn på hur universum är uppbyggt!

jag ser en massa gamla avsnitt av viva la bam på tv.... ... och det skrämmer mig men,
han är verkligen först med allt... ..
kan jag på nåt sätt ha psykats in i att gilla allt han gillar under min verksamma period som viva la wildjackassboys period?

det var en mastodon låt med i programmet,... .. jag känner mig på nåt sätt besudlad... ..
hur fick han nys om dom?

hur hamnade dom där?

och hur började jag lyssna på dom för det var fan inte genom honom... ..

mystiskt.

jag vet jag lovade att skriva om annat idag men ja... vad gör man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0