negahnepoC

jaja här sitter jag internet lös på universitets biblioteket i karlstad city.

har kommit fram till en chockartad revelation! jag har börjat prata smått värmländskt.
det är sjukt vad jag säger go och gött och sånt! lite göteborgska kanske det är ochså! många sir göte borgare här i staden K!

känns förskräckligt på nåt sätt iaf att jag tappar mitt stolta nationalistiska ursprung i jämtland:
haha som om jag n¨ånsin hade nåt.

idag har jag sista föreläsningen innan vår första tenta! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
på lördag är det dags då jävlar ska positivismen och hermeneutiken sitta som en smäck jag ska andas och vara induktion deduktion hypotetisk deduktion och klämma ur mig hypotetiskt induktiva slutsatser i vart och vartannat ögonblick! hemskt säger jag er!

alla mina homies verkar ha det så lätt! här sitter jag med tusenton information som ska bli ett ägg av kunskap!
medans dom allt från målar nakenmodeller (vilket verkar helt otroligt intressant Sofie)
till att ha muntliga framställningar om ljudteknik och en massa annat Viktor!!!
Carl har det ju ioförsig inte så lätt.. verkar bara vara stress stress stress
bygg det, spring dit, bär han , döda dom, skjut hit, skrik här, prata inte, sluta tjata, ät nu, bajsa sen, j
ja ni fattar.
sen igår så försökte jag få tag på alla mina homies över zonkophonen!
men vet ni vad Eriksson var upptagen,
Sopi svarade ej,
Tilde was what we in the business would like to say unavabible.
Carl was nowhere to be found,

men sen svarade äntligen, Viktor!
mannen med den feta magen, satt i Ume! (i min brors hometown)
och käkade Willys ... ... ja nåt från WIllys var det han cyklade och köpte stup i kvarten!
jaja jävligt roligt iaf att prata med en tvätt äkta aktivist basist.
saknar mina vänner och klasskamrater. snyft snyft


ok ett sista inlägg i denna blogg!

n¨ån som kollat svenska hollywood fruar?

asså Annna anka är ju nåt för filosoferna!

fan va roliog den käringen är alltså! haha älskade hennes kommentar om att man måste sätta sig själv framför både sin man och barn för om man själv inte mår bra kmr dom inte få må bra! haha hon är helt vrickad alltså! jaja

börjar snart bli et beroende den serien,

jag höll på att köpa en kvällstidning bara för att läsa om henne :S hurrrr usch då

jaja nu ska jag dra på lektion ! Tjarå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fru Anka representerar en typisk amerikanskt hemmafruideal, ingen logisk koppling mellan hjärna eller mun! God Bless America.

2009-09-23 @ 13:30:45
Postat av: Julia

HAHAHA! Din comment om vad Carl gör alltså:D HILLAROIUS:D

2009-09-23 @ 19:35:45
URL: http://romeos.blogg.se/
Postat av: aaamanda!

> självklart äre carlplaner, men det är han lyckligt ovetandes om;) han e ju inte hemma när han fyller år, så vi kör på lördag istället! du skulle vart med ju Älex!

2009-09-24 @ 17:24:20
URL: http://amandasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0