Constanza Lord of idiots

satt just och läste sofies blogg när jag kom på en grej,,,...

det finns som mjukt starkt grovt argt inom konst som inom musik..

tänk er att akustisk/cleant gitarr ljud är som Akvarell... ni vet
och Dist/crunch är lite som olja...

jag har alltid kännt så när jag själv målar...

för akvarell känns safe på nåt sätt.
medans olja är RAAARRWARRR och Oefterkomligt,
om du har några för kunskaper så kan oljan dölja din inkompetens
men den är onådig och kmr sänka dig ifall du sätter upp nån gräns eller försöker kontrollera den....

usch jag hatar oljan men den är så bra....

önskar jag var bättre på att måla.... ...

det är så roligt med resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0