awsomeday

yes yes yes! idag är det äntligen söndag härliga ligga stilla slappa vid datorn och tvn knappt lyfta ett finger för omvärlden söndag!

igår var jag emelie och Ludwig ute på Score. typ sveriges inneställe nmr? 999? 2000? måste finnas många bättre ställen men detta ställe lockar oss för att det är öppet för 18 åringar och att det är gratis inträde. tyvärr kostar spriten multum istället. jag hatar sånt. vinet var värt priset men inte emelies smirnoff ice som kostade 60 spänn uj uj:S

jaja vi drack ju inga kopiösa mängder så jag gjorde inte bort så farligt mkt på sånt.

biljard däremot blev en hemsk pengalöpare. 20 kr person i halvtimmen.
jaja vi fuskade lite för bartendern var så stressad när v betalade så jag betalade för oss alla med 40 spänn fast vi spelat i en timme! grymt kul spel iaf glad dom har annat än bara prata och dricka öl i karlstad... nästa gång blir det bowling där iaf;)

Ludwig sov över. stackarn som är så lång fick kryppa ihop och se ut som en tvål i våran lilla soffa.

jag hade kul igår iaf. synd man hela tiden tänker över pengar.
kunde ju vart kul med en redig fylla men istället blev det lite magplask:)
lika bra det. för imorse var jag sist upp. halv 12 tror jag kl var och jag var inte på att börja spendera energi på att röra mig och sånt!?!?!?!? men klockan tickade och blåsan tryckte så upp tog jag mig tillslut!

ludwig var kvar ganska länge tror han missade tre bussar elller nåt innan han drog?
kul iaf fick se hans guitar skills. han var en ren guitarpro replika! av den där hammerdals typen.
kul kille som suttit med sin gitarr och plankat tabulatur i flera år. snabb var han men inte extrem.
han var bätre än mig på vissa saker men jag lyser i min frånvaro av metall och närvaro av kompositation!?!?!?!?!?
jahopp nu tror ni att livet leker och Alex bara tar det chill`?
njao nej det gör jag inte. jag saknar slappheten att sitta hemmaoch lata sig!
Alex tkr inte om att ordna saker hela tiden,
bara den här veckan har Alex fixat!
ringt kundservice och beställt rätt böcker,
fixat hemförsäkran hos folksam,
skaffat internet. och hört med killen på Tre om det var 14 dagars ångerrätt?(internet sög)
fixat våra namn på dörren till lägenheten.
anmält mig till tenta.

och mkt mkt mer! kmr inte ihåg hälften! problemet att det är nåt hela tiden och att man ska ringa och få tag på alla tre dagar i veckan och bara mellan 8- 16 med lunch mellan 12-13
usch fyfan va irritersamt det är men kundservicar och postförlag och vicevärdskontor och studiecentralar!

måste fortfarande skicka dom där jävla böckerna jag pratat om i fyra veckor!!!! USCH DOM ÄR SOM ETT KÖTTSÅR I PANNAN, går inte riktigt att se men klart kännbart!

vill tillägga att jag saknar alla och inga! funderar på att bli stalinist och tvinga att esteter till karlstad? och kanske en och annan naturare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0