Älex no benefits but clean sound

svininfluensan? neeejj symptomen stämmer inte,,.... .... ... mjältbrand? nej knappast. Digerdöden? nej inte det heller men vad kan det vara??? ??? ??? jag har världens abstinens efter att spela i grupp uppträda och allt sånt där men samtidigt så har jag ingen energi att skriva ny musik eller att träna för att utvecklas i mitt gitarr spel!
jag hittade i helgen en riktigt gammal låt som jag lagt in på guitar pro för evigheters evigheter sen! och gissa vad inte bara att den hette Januari så var den fantastisk... ... får man tänka så?
men jag vet inte... ... men musiken är så ren på nåt sätt,.... hur skitigt den än låter blir den så fantastiskt ren ... ... städfreak? nej inte det heller ... ... kanske sars?? ja det är det någ... jävla fåglar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0