älex is a amount less then dust

uscha maaaaajjjj trött e je och bätter blir det knappt.

hoopp första tentamen spännande dag! yes indeed ska berätta mer om det imorn,
just nu suktar jag efter en påse ostbögar och undrar vart i all världen kina ligger,
dom visar crouching tiger hidden dragon på Tvn och jag fick homesick blues feelings!
sen att dom har tårtkalas i ström för carl som fyller slutton gör det ju inte bättre.
jaja livet är som sådant!
jag borde dissat emelie och ludwig och dragit med Johan på bio men jag hade ju lovat att spela biljard.
nu ör jag bara trött trött trött. spänningarna från tentamen som släppt.

och musiken springer framför mig och jag hinner inte med,
undrar vart inspirationen tog vägen!

Kommentarer
Postat av: carl

saknar dig om dagarna måns. det gör jag saknar min hovmästare :)http://www.youtube.com/watch?v=cbElgMrPPLs en gammal Carl låt.

2009-10-01 @ 20:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0