SPACE ODDITY

yes indeed! igår var jag med carl, vi hade lite berikande av sinnena time och lite öppna dina vyer time, okey det där sista lät ju suspicious men vi hade djävulusiskt roligt! blev dock inte så mkt gitarr spel som jag trodde det skulle bli.

hemskt hur vi har glömt så mkt i gitarr väg! och idag dyker massvis med låtar upp i mina fingrar och i mina öron och jag bara spelar och spelar och spelar och spelar!

those were the days!

ska snart iväg igen och fiska lite, carl och jag ska lägga ut ett nät och förhoppningsvis får vi lite fisk! men vem vet vem vet,

önskar jag kunnat vara kvar här på lördag men det är viktigare med praktiken tyvärr. får ta mig i kragen och åka buss, men inget ont som inte för nåt gott med sig! då får jag ju träffa min Elskling fortare;) yes indeed!

nu blir det dusch seriös tandborstning och lite springsteen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0