knappast låst

uj uj uj,

message from the interstellar ungkarlslya...

ikväll är jag själv, Emelie är på skyttetävling i eskilstuna, och jag ligger dömätt på hundra kilo Wok och kola bönor!

sjukt hur mkt man kan få in sig med lite motivation,

just nu seglar broder daniel runt på en scen på tvåan och det är ju inte utan att man undrar vart fan dom tog vägen och vad dom gör nu när dom inte gör sånt där längre?
tycker det är lite charmigt, man kan fortfarande träffa på dom dära poptjejerna med bd tröjor här och var.

ikväll ska jag försöka lägga mig lite tidigt,

ska ju faktiskt upp imorn!

jag ska ju faktiskt upp imorn och hälsa på min bestis Sopi!

ja just det...

känns underligt, men känns på nåt sätt som hon bor närmare nu än när vi båda bodde i strömsund, haha lite elakt men det känns som nu behöver inget skitdåligt motiv bakom besöket förutom att besöka?

ska bli jävulusiskt roligt hursomhelst! men ska säga det men jag är lite nervös TÄNK OM!

tänk om allt!

tänk om jag missar bussen,
tänk om hon inte känner igen  mig för jag får enorm skäggväxt till imorgon,
tänk om inte jag känner igen henne för att hon fått en enorm skäggväxt till imorgon?.

sjukt så många tänk om det kan existera samtidigt!.

... ..

...

ok jag kom på tre men det kunde vart fler!

jaja förövrigt har jag bytt strängar på min vackra vackra elgitarr idag..
det kändes väldigt bra!
se den ny och fräsch... ..
men sen blev det ju inte mkt mer jag gjorde med den idag..

vart tog gitarr intresset vägen.

och inge jazz festival blir det heller för jag orkar inte.

jävla lat gris du är.

sitt där du bara och stoppa i dig dina jävla kola bönor,

men imorn då blir det andra bullar och på söndag är det kanelbulles dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0