jävla bäjs

fan för danska domarna! sverige gjorde ju för i helvete två mål men båda blev blåsta! offside och allt var det var.
jaja danmark 1 - 0 mot sverige och usch vilken tråkig match, sista kvarten var lite nagelbitare för mig jag hoppades Zlatan skulle komma igen som i förr förra matchen och göra det avgörande målet i sista minuten men så blev det inte. synd det inte blev kvittering vi hade behövt det. men jaja då var mitt fotbollsintresse över för iår;)

jahopp har jag gjort annars då?
jo igår drog jag och Emelie till Arvika för att festa hos Simon Paj det var riktigt roligt faktiskt! jag hade köpt Aurora svartvinbärsvin men naa det smakade lite för sött för min smak, tror sofie får den flaskan till jul istället;) haha (överaskning) (eller inte)

riktigt schysst folk som var där, haha som vanligt bara grabbar men ja Jakob (han med bra smak) jonas (snickarn) christopher (Alexander Rybak lookalike) och Daniel (kmr inte ihåg om det var något intressant med han,... har svårt att tänka mig det) och simon jag och Emelie var det! sen var typ Simons kusse där en stund men dom brudarna körde fort fort iväg. 

jaja det blev ett jävla massa shotande och båldrickande och maskrosvinsmakande men när det var över halv tre var jag nöjd för dagen, Arvikas uteliv var nåt för dom döda kan jag ju tala om och jag längtade efter lite sömn efter att ha pulsat runt inne på stan i tre timmar.

glömde jag säga att vi bowlade? jag vann inte.

sen var fort upp imorse vi skulle med tåget tillbaka till karlstad, 50 min ganska soft faktiskt jag satt och läste i min bok och kände mig lite bak i magen men det hör till:) 

jaja längtar till v 44 då är det ju semestra i strömsund. och imorn är det 2 år tillsammans med min prinsessa!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0