FIka nån?

jaja nu har jag avverkat en vecka praktik! det har varit riktigt roligt, fått nya perspektiv och allt sånt där fantatstiskt,

men nu över till vad jag egentligen vill säga! IMORGON ÄR DET LÖRDAG! alltså? ?? ?
imorgon kommer jag upp till strömsund, tar 9 timmars tåg från karlstad via sthlm till östersund!

så förhoppningsvis ser jag nån jag känner så jag får lifta med in till strömsund så mina parents slipper hämta mig! utlyser nu iallafall en sån här världsomspännande sökning efter mina classmates och fruendes! vi ska fika förstår ni allihopa och berätta för varandra hur fel allt gått och vilken massa bortkastad tid våran framtid hittils varit! men vi ska skratta åt det och sedan fika lite till som plåster på såren! så jag vill ha aurobics hjältens hjälp att samla ihop lite folk! jag har korrensponderat med ross island och planerar att upplysa näsvikarna om detta förträffliga tillfälle att mötas och få ett meningsfullt utbyte iform av information och kunskap! och sitter det någon klen tröst där ute som ochså skulle vilja vara med så har jag telefontid från 10:30 - 19:30 imorn. och ioförsig all tid före och efter det ochså.


jaha det var ju min lilla läs och skriv stund för dagen då....

nu ska jag packa och borsta mina tänder, samt gå ut på gården och gå på barrack toaletten! för än så länge är mitt egna badrum en massa rör sladdar och betong

Kommentarer
Postat av: aaamanda!

I'm on tha case!

2009-10-24 @ 19:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0