masterchef

mätt och belåten! jag undrar vad belåten kmr ifrån, det är ju faktiskt ett ord man bara använder i just den meningen. var maten till edran belåtenhet ers välborne?!

ja så kan det ju va. jag lagade iaf blomkål och broccoli kokt i grädde som jag hade till kryddkorv! mums mums ! skita gott är det iallafall och en av mina ny favoriter!

hopp mer då? jo igår upptäckte jag att rammstein har släppt ett nytt album utan att jag vetat om det! liebe ist fur alle da eller nåt hette den. great även om deras första singel pussy tvingade mig att skaffa account på youtube för att kunna se den för att det var så mkt svordomar och naket! men men inget ont som inte för nåt gott med sig.

sen har jag ritat lite idag! bilden kan ni se på emelies julblogg fett nice hursomhelst om än inte klar enligt henne;)

sen imorse så kollade jag resultatet av gårdagens miljontals ljus i kyrkogården! och tänk er det var ljus som fortfarande lyste efter en hel natt utomhus, jaja det måste ha varit otroligt vackert där på natten synd man inte gick dit för idag när jag promenerade på ett ställe där jag inte varit förut då upptäckte en otroligt vacker trädunge uppe på en kulle i kyrkogården, där var det inga gravstenar utan man hade ristat in namnen rakt in i berget, det var så jävla fint, och mossan låg så där sagolikt upp över träden och stenarna och det var lite äventyrligt att traska där på "bergväggen" på alla småstigar. asså om jag skulle dö imorn och begravas på torsdag då skulle emelie få lägga blommor i den dungen på fredag morgon och njuta av utsikten ut över kyrkogården och ut över karlstad.

så jävla fint hursomhelst.

jahopp ska snart iväg på nya äventyr i hagfors, undrar hur jag ska göra med den där lektion grejen jag ska hålla powerpoint presentationen verkar ju ha ätit upp sig själv till infinite
så jag får väl improvisera, hur det blir återstår väl att se!

längtar faktiskt redan hem till jul!


Kommentarer
Postat av: Leif

Var och fikade hos "tinnitussarna" på fredagem. och de blev ledsna när de hörde du åkt redan på fredagsmorgonen!

Susanne påminde iallafall om ditt uppdrag på Julaftonen, undra vad.......

Iallafall så har även "tussarna" börjat få julstämmning, pratade mycket om Tomten.

2009-11-01 @ 20:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0