Dubiös nytta

vill ni veta nåt deprimerande, jag satt just och tänkte på fyra lärarstuderande jag mött och av dom fyra tycker jag två kommer vara passande som lärare, ja nu var inte det deprimerande att 50 % av dom lärarstuderande inte passar för yrket nej det mest deprimerande med det var att när jag suttit en stund och funderat kom jag fram till att en av dom där två bra var ju jag själv! så då var helt plötsligt min studie partisk och helt korkad. jaja typiskt som puh skulle sagt



inglorious bastards,

ja nu har jag sett den och jag måste erkänna jag var skeptisk, till slutet! tur tarantino tog mig den där sista scenen annars hade jag aldrig förlåtit honom för att ha gjort ett så lovande manus utan mening, men nu slutade den ju ändå tämligen fantasifullt och bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0