Domestic

femton dar sedan sist

jag har kännt mig trött och ensam hela kvällen, emelie har bakat och jag har försökt göra läxor (lönlöst)
men nu vände kvällen! två favorit låtar på raken, jag låg där i sängen osså kommer get up offa that thing på tvn. ja ni vet ju hur jag är. jag blev galen och sprang ner för att hjälpa emelie hänga tvätten på tork. sen när jag kommer up tro fan så är det iron maiden med the phantom of the opera. ännu en alex favorit.

jag har blivit sjukligt vidskeplig över horoskop, idag har jag mått dåligt över horoskopet. och ja det är bara länstidningens som gäller. man kan inte läsa flera horoskop man måste hålla sig till ett annars funkar det inte.
desperate times demands desperate measures.

jaja Morsan har nån sorts fest för en arbetskamrat som går i pension och jag sitter här uppe och kollar på zombiefilm.

ja resumé av gårdagen. vi vann nog ingen brännbolls match fast samtidigt gjorde nog ingen det. jag hade tråkigt ibland och roligt ibland, tappade bort en tischa, träffade en brannmans hund. och är den glade ägaren av matchbollen!
så jag är den riktiga vinnaren,
en dag ska vi ochså få repa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0