Aint no sunshine tíl shes gone

möss påtagning idag, jag var ganska på att skrika halsen av mig själv o sånt där så lite roligt var det.
sedan bar det av till den underbara inpruppade media salen för att skriva ut skit ark,
jaja nu är alla arken klart så på måndag eller helst tidigare kmr vi misshandla skivor och få allt färdigt för att sedan hipps vipps sända ut mystika email till folk där det står att nu är det över väntan är till ända kom med era pengar och ge mig ro.

på tal om ro. jag kommer inte komma ihåg dom här närmaste veckorna som några lyckliga för det står i mitt horoskop att jag kmr bli sårad,,,,,... jag var vidskeplig innan men nu blev jag rädd.







middag nån?


Kommentarer
Postat av: Julia

När ska jag få eran skiva?:O

2009-06-24 @ 13:27:32
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0