Älex Begins

ok dagens underliga inköpslista. och ångensten som följde.

juice koncentrat
tamponger
och messmör

nu kanske ni tror att jag har världens förkylning och behöver citrus för att bota och tamponger för att stoppa min rinnande näsa! men då kan jag chocka världen med att säga. så här är det att vara pojkvän med stabil ekonomi och stor svart plånbok som bara väntar på att öppnas:/ kan tillägga att jag glömde mesen, blir marmelad på mackorna imorn istället.

jaja ångensten låg tro det eller ej inte i att jag stod där och handlade hygien artiklar för kvinnor med 5 volvo snubbar bakom mig som snackade om helgens fest! nej tro det eller ej så tänkte jag på framtiden.

Lars Alexander Myrén

vad ska en sån bli.

bara en sån dryg sak som initialer.

tänk er min arbetsansökan

L.A.M

knasigt knasigt!

jaja jag vill inte bli lärare. fast jag är rädd att jag skulle passa och trivas som det.
och jag vill egentligen inte jobba på Ica speciellt inte samma ica butik som brorsan!

ja han ringde igår och undrade ifall jag skulle flytta hem till honom efter gymnasiet!
skulle ioförsig vara soft men känns konstigt. isåfall kunde han försöka fixa jobb åt mig på Ica där han jobbar....
fatta irritersamt dela lya med sin tio år Äldre (äldre betyder inte vuxen) bror som kommer jävlas med hyror, disk, sysslor i lägenheten och sen jobba tillsammans på det, haha nej tack:D han är stört skön men jag är rädd att fastna i saker och ting.

jag skulle vilja åka med Tilde till kina men.... när det kommer till det känner jag mig så fattig jag är inte språkligt begåvad, särskilt intressarad av resor (maten som lockar)
..... (ja allt utom insekterna) har nog inte ekonomin till det heller egentligen. fast sånt kan ju ordnas om jag jobbar.
sen har jag inte frågat henne heller hon kanske vill göra en roundabout på egen hand som Terje...
tror jag såg honom istan i helgen föresten. han cyklade genom europa ner till afrika, förbi turkiet och israel, sålde cykeln och tog ett flyg hem.

coolt för att vara läkarstuderande!

stressigt som fan är det iaf!
hatar svenska regeringen och deras snåla arslen som inte kunde betalat en totalt meningslös flotta i 11 månader till!
då hade jag inte suttit här med ångest över livet.

har inte borstat tänderna heller!

eller dammsugit rummet....

du går på gatan och en bil kör förbi i högfart rakt igenom en vattenpöl
du dränks såklart i det gyttjerika vattnet och surar vidare nedför gatan!

så känns det.
men man måste ju ha sådana dagar ochså!



ok nu tog allt en knasig vändning ! JAG HAR BLIVIT UTMANAD AV SOPI! WOW FÖRSTA GÅNGEN!

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!

Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

1. Vad heter du?: Alexander
2. Ett ord på fyra bokstäver: Aska
3. Flicknamn: Ayla
4. Pojknamn: Anton
5. Yrke : Admiral
6. Färg: ask grått (kom på en själv på A)
7. Klädesplagg: Ap päls? (wtf t-shirt, jeans men på A då?)
8. Mat: Anka?
9. Sak i badrummet: Axe
10. Plats/stad: Alexanderia
11. En orsak att vara sen: Alkoholproblem
12. Något man skriker: Arsel!
13. Film: Asterix Gallernas Hjälte
14. Något man dricker: Afternoon Tee
15. Band: Arctic Monkeys
16. Djur: Anka
17. Gatunamn: Amaliagatan
18. Bil: Audi
19. Sång: As time goes by
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Aurobics (KNIP KNIP FÖR ALLT NI HAR!!!!)

MOHAHA
i did good! nästan stolt över mig själv! jaja
I CHALLANGE AMANDA, VERONICA (hoppas dom läser min blogg?) Öhh Ok det här blir en chansning jag utmanar LIV! YOU KNOW WHO YOU ARE! vet att du kommenterat en gång så jag chansar att du känner dig utmanad!

slutsatser från musik direkt!

jaja jag har analyserat vårt framträdande och jag förstår varför vi kunde försvinna i massan av akter, men domarnas motivation till vinnare förbryllar mig, egen musik gör ingen skillnad eftersom alternativ blues rock inte är en ungdomlig musik gren liksom jazz och annat så kan ju det ligga mkt till grunden bredvid framträdande petitesser som att vi glömde presentera oss, sket i att säga att det var egna låtar. OCH ATT VI SÅG UT SOM IDIOT REDNECKS TACK SOM FAN VIKTOR FÖRESTEN :P haha jag hade roligt iaf! strömsund sitter alltid och hoppas men inget händer.
alla var palmcrantzare utom ett band och dom var från rätan och var relativt kända (aha en ordlek dom hette the relatives och alla i bandet var nordlinare? noblinare? )

några iaktagelser som förklarar framträdandet!

Näsvken forever man

"förvirring lägger sig som ett moln över lokalen, alla undrar om det här är slutet eller en ny början! "



jaja då var blogg larvandet igång igen ska försöka komma igång nu när musikalen är slut men! som ni ser kmr jag fortsätta i samma idiotiska humorvåg och tråkig dags ångest information! om ni nånsin söker efter nånting nytt kolla inte på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0