skrapa loss

efter en helg av lyxig lathet med vänner så var det bara att jobba sig ur sömnigheten och börja skrapa!
vaknade halv nio imorse och såg nån swartznegger film from his glory days.
sen var det ut i gruvshaktet igen!
jag har bara gavlarna kvar på huset nu. kmr behöva sky lift dock men den får vi på fredag så sen borde jag vara klar med skrapandet...
men som sagt det är riktigt tröttsamt, inte ens all musik gör det någorlunda överkomligt!
idag tillexempel lyssnade jag igenom alla Mastodon albumen i kronologisk ordning från topp to bottom!
tror jag ska gömma dom skivorna tills nästa album släpps. känns lite farligt att lyssna så mkt på dem fast jag älskar dem! tänk om jag tröttnar!!!!!!!!!!
oh no!

händer knappast....

sen ikväll har jag spelat på Time out, en av låtarna Jonas ville spela
och Gosh den är verkligen svår, men jag ger inte upp trots övervälmande mycket noter på extremt liten tid.



studenten som va

haha kom att tänka på min lilla student fest.
ni vet inte om det men allt är filmat! det är så jävla roligt att alla typ sitter där på min altan och myser med fulla muggar och chips:) måste ha över den på skiva och ge till alla för den är verkligen fantastiskt! 
den är något så ovanligt som en klassiker.
den har kända människor
roliga människor
fulla människor
tros chocker
eller det var ju det vi diskuterade kallas det tros chock även om det inte fanns några trosor att chockas över!
sen har vi ju oscariot som kmr titt som tätt med vits ord oxå vidare.
sen har vi lite kamp i den! carl viktor emelie frida undertecknad daniel och matilda kämpar om jag kan lyfta mig själv fast jag är så full att jag egentligen borde ligga i ett dike priset!

men bäst måste jag säga är den där cigarren som rör sig genom alla kretsar av människorna. helt underbart vilken sammanhållning!

synd bara att inte kameran följde med till corner!
det hade varit nåt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh guh! Jag måste ha den där filmen!! :D

2009-07-01 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0