Alex cruising missile och jazz

Carl och jag cruising in the streets:P
carl kom över igår, tydligen hade vi båda gått och väntat hela dagen på att den andra skulle ringa, men han kom över iaf och vi käkade och sen drog vi ut på stan.
på fridas moped:p blev lite raggar runda
köpte kinderägg på OK i hammerdal sen drog vi hem.
resan tog ju bara 1 1/2 timme. fram och tillbaks alltså!
men kul var det.
kollade även på o brother were art thou :P skit bra film^^




Idag har jag spelat med Jonas, ni vet han på piano!
måste säga att det var en riktigt rolig dag faktiskt:P
jag måste repa in mig mer på time out och chameleon så att vi kan jamma riktigt:p men redan nu kändes det ändå bra när vi fick in några låtar:D
jag är inte riktig nog bra på gitarr dock men jag tkr inte det gör något. har jag tur kmr jag ikapp när vi börjar spela mer och mer liksom.
mina fingrar skriker i smärta dock... har spelat för lite känns det som. men mer jazz ska det bli iaf
jag gör en komihåg lista över låtarna jag ska kolla upp, ni kan ju checka dom ochså om ni gillar musikk;)

sea of snow.... eller snow in the sea?
chameleon
time out
time difference
cantaloupe island (cantaloop)
take five

och inom parantes låtar jag gillar:P
(inca roads)
(peaches en regalia)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0