yupp yupp i am hemma

sprechen sie deutsch?

nein mein english is zehr gutt!


ja så kan det låta när 20 tyskar sitter bakom en i bussen och undrar ifall dom åker på rätt buss för att ta sig till malung:)
ungefär allt jag kunde klämma fram mig på frågan ifall jag snacka tyska!
italienarna var värst när dom frågade ifall vi var i östersund och det lät som om dom ville till österike  det var så svårt att förstå då!

jaja hemma igen iaf
händer nog inte mkt iveckan
ska försöka¨måla ett slag men man får väl se hur bra det går med det här skit vädret!

vem vet... .. vem vet.... ...

känner mig gammal dessutom kollar lägenheter och shit.
vem hade trott att man skulle åldras så fort,

jaja jag är trött och därför ska je sova
men imorn så kanske jag resumerar vörmlands trippen om ni har riktig tur;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0