sömniga dagar

sömniga dagar.... ... jag har jobbat nu till morgonen på sky liften men som skönt är haft ledigt hela eftermiddagen så carl och jag drog och simmade! men ja jag vet inte jag frös mest. det var så jävla kallt när det blåste.

ikväll då? ja jag ska på mång och kolla käftsmäll oscars trio.
sen mer! jag ska fiska med Carl, vi drar uppströms i vattudalen med fiskekort i hand och tar hem stora fiskar:D nejdå den här gången åker dom i allihopa faktiskt orka visa för mamma och pappa vad jag fångat:D

men gäddan den var fin:P
det är väl som Carls mamma sa jag har fått blodad tand och vill fiska mer mer mer!
men fyra timmar blir det nog inte för jag är så jävla trött alltså!
gick ock la mig halv ett igår klev upp halv tio.... ... ni fattar man orkar ju inte.
Carl den lyckoosten gick och la sig fyra och fick sova ut till kl ett...
fatta vad man kunde gjort med den sömnen.
drömt sig bort en bit
kanske fiskat en val i drömmarna
vad vet jag:)

jaja hoppas oscars trubadur klausul är bra annars får jag spö för att jag tvingar bort carl från storfisket!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ni handlade ju också pommes av mig:D

2009-07-04 @ 21:45:04
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0