soft croft

hej o. k. jag funderar på framtiden, imorgon åker jag hem till ström och nästa gång jag åker till värmland kanske det är for good. emelie och jag har checkat lägenhet jag är antagen men inte klar till universitetet har inte tackat ja än.
vi gör värsta långa listorna på skit vi ska ha i lägenheten och jag känner mig tråkig.
historia lärare, lägenhet, framtidsutsikter!
jag saknar fart och fläkt.

iaf planerar veckan såhär! ska hem sura över dåligt väder (inge målande i dåligt väder)
ska vara med carl han går snart in i lumpen
ska vara med Jonas han går snart in i lumpen
ska göra besök i körsha tracka viktor som sitter där och !jöbbar!

sen vet jag ej nå mer.

vill tipsa om en film föresten spider man 2 var bra.
bättre än trean.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0