klockan tickar iväg

idag åker jag till värmland ochså glömde skriva det men jag blev antagen till karlstad universitet som studerande av historia för lärar yrket. man måste börja nånstans så varför inte på andra sidan galaxen liksom.
iallafall så är det öppet hus på universitetet på fredag så jag ska dit och kika tillsammans med Emelie.
hon kom ochså in fast på media kommunikation och visuell kommunikation och design.
men hon lät inte helt övertygad heller.
finns en miljon ställen jag hellre besökt eller en miljon saker jag hellre gjort än gå universitet men nu börjar det bli lite för lite tid att slösa bort så ... man får ta det som det kommer antar jag..

så känner ni er motiverade kan ni ju vinka oss farväl 04.50 morgon måndag den 13.....
jag är tillbaks om en vecka förhoppningsvis är vädret bättre så jag får måla klart då.

over and out  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0