Keelhaul

idag har jag varit väldigt aktiv och social, drog och hälsade på Viktor nere i kyrkan på förmiddan, vi lirade lite men hann inte så mkt då det skulle vara dop och en massa folk kom för att ställa i ordning.
ska dit nästa vecka hursomhelst och då blir det joes garage, i wish, pokerface (och i hemlighet fairytale ni vet melodifestival låten)

tror hursomhelst viktor haft lite abstinens efter att spela, jag känner av det där med fast jag inte ser tillbaka med samma glada minnen som han, jag vill utmana mig själv.... ´bums

kanske nån amy winehouse tillochmed det får framtiden utvisa!

jaja mer idag? jo jag och viktor satt tillsammans med martina och stina (inte carl´s syrra stina fast min mamma trodde det och började prata med henne som om det var hon) .. ..
ja och då får jag ett sms av Antonia! som tänkte visitera strömsund:O
jaja viktor och jag drog hem till mig för att lira mer och sen kom Antonia,
det var tok roligt att se henne igen då det kändes som evigheter sen!
sen ska jag säga nåt mer, jag blev värsta glad fick en kram, men jaha tänker ni då!
och? men ja jag har inte blivit kramad på länge så jag blev glad:)
jo föresten hur stavar man till kram kramad kramar`? ett m eller två? kram är ett men sett då?

lämna kommentarer med rättstavade ordet tack:D

iaf blev det inget super jam fast vi försökte tvinga henne:O men vi satt och skrattade åt en massa tokig musik på datorn soft det med,
tyvärr skulle hon dra till jossan så tidigt annars är jag säker hon fallit för grupptrycket och sjungit I wish med oss^^

jaja dagen förflöt och när jag kom hem så var det dags att komma tillbaka till verkligheten igen.
pappa skickade upp mig i skyliften och jag målade gaveln vid mitt rum, det var stekhett så jag strippa lite där uppe, underbar utsikt hursomhelst blir mer av det imorgon då jag ska måla andra lagret och måla klart den stora 9 meters väggen. känner redan nu hur det smärtar ut i lillfingrarna.

men det blir skönt när det är över. då ska jag klippa mitt hår, göra mig fri från alla jävla röd tottar på skallen.

ikväll har jag nog tyvärr inge riktigt bra musik att erbjuda som tips, den här låten nedanför kom nyss upp på Vh1 och ja,,, den var rätt ok men samtidigt hur hamnade den i tv det undrar jag.  var ingen rolig fredagsmys kväll det här inte.

Boomtown rats - I don't like monday's

Kommentarer
Postat av: Antonia

Skämtar du?! Boomtown Rats är ju bäst i världen! Fast du ska testa Rat trap istället också skruvar du på höööög volym. Då jäklarns blire party! Och känner du för den där smoky feelingen vid en lägereld så lyssnar du istället på The great song of indifference. Den är härlig!

Jag var bara så nöjd av att va i Ström å träffa er härliga människor, så jag kände inte för att lira :) men nästa gång! Då har jag tränat in den snygga elpianorytmen dessutom på I wish. Hade vare askul om det var redan nu på söndag, men jag tänker inte binda upp er, haha! På torsdag får jag förhoppningsvis sjunga den med ackompanjemang.. spännandisch!



Najti najti

2009-08-01 @ 00:01:00
Postat av: Emelie

Ja, man stavar alltid med ett M älskling. Kram, kramad, kramar, kramades, kramas, ja du fattar, annnars blir det ju mjuk ton på a, å då låter det ju inte klokt!

2009-08-01 @ 13:41:13
URL: http://tigerflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0