goodbye´s to good a word

"so i just say fare thee well"

mm älskade south park^^ lördagar kan vara så sega om kvällen annars då är det bra med south park.
vet ni vad... .. kenny dog just
undrar om han gör det i nästa avsnitt ochså?

ja idag har jag inte gjort så mycket. jag har spelat gitarr! hittade en riktigt skön jazz bit med Wes montgomery kallad jingles, gillade den skarpt så jag satt hela morgonen och försökte ta ut den på gehör samt lite fusk där jag kollade olika gitarrister för att luska ut dom snabbare partierna! i slutändan var dom där gitarristerna bara förvirrande och inte till mkt hjälp men jag fick till hela temat förutom två små ackord men dom kmr säkert med tiden. förhoppningsvis... ... ..

sen kidnappade jag och viktor carl ikväll ochså, vi drog och invigde frasses på min och viktors kassa som avsked till carl inför hans tur in i lumpen.
han är bergis lite nervös men jag är ochså bergis att han kommer klara sig bra där och få riktigt roligt.
sen efter att vi käkat gick vi in på loppisen bredvid och jag köpte en frank zappa lp - joes garage

ska prov lyssna imorn eller senare med headphones när gammfolket lämnat vardagsrummet!
förhoppningsvis är den värd sina lusiga tretti spänn! kan tillägga för dom instresserade att det fanns clapton,bowie,queen,kiss och massa annat där nu i lpsammlingen.

jaja imorn då?
ja blir det inte bättre väder så får jag sitta inne och spela gitarr,,, ,,, stackars jag...
nejdå i like it! men jag vill utvecklas i mitt gitarrspel... ... svårt men jag ska verkligen jobba på det!

Kommentarer
Postat av: aaamanda!

vilken timing! jag lyssnade minsann på herr Dylans låt när jag läste xD

2009-07-26 @ 17:21:46
URL: http://amandasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0