FUNKYTOWN

SÅ JÄVLA BRA LÅT!!!!!!!!!!!!!!!!

den är på tv nu därför jag dampar loss med stora bokstäver

jaha har det hänt nåt spännande idag?
ja faktiskt.
imorse satt jag där vid datorn död, oduschad, orakad, ovårdad i håret, oborstad i munnen i mina shorts och kände mig söndags lat.
tro på fan det är måndag och dörren ringer eller iaf personen utanför på klockan till dörrklockan!
och guess what Julio pays me a visit!
de var my friend from aussiland
alltså Julia
jag blev tok glad chockad iaf det var roligt för hon kom förbi för att lämna den där boken som hon skrivit^^
hon fick en BM - COTCB av mig tillbaka.

iaf så kände jag mig lite ofräsch och det blev så där konstigt när hon skulle gå för man ville ju som kramma om henne och säga lycka till o sånt där för man vet faktiskt aldrig när man ser sina vänner igen! speciellt inte när dom vill åka till andra sidan jordklotet! men det blev bara lycka till :D haha weird inlägg.

jaja mer av idag då? jag har inte hunnit läst den än julia men det ska jag;)
annars har jag målat, visste ni att det är sjusovardagn idag
så som vädret är idag kmr det vara i sju veckor framöver! alltså skit från morgonen och bra mot kvällen. skit alltså:S
måleriet går bra iaf jag blir ledbruten men glad för ett lager kvar sen är jag klar^^

jaha mer? ja det blir inge yran för mig om jag inte impuls åker. ingen att åka med riktigt heller men jag lider inte för det. jag har ju alltid måleriet... ... .. snyft.. ..

en låt ni inte hört på år och dar kolla upp den ni kmr bli unga kåta galna kända levande döda äckliga hungriga av den allt i ett en så jävla bra låt!

manu chao - bongo bong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0