8 Städning och CV

Ja tro det eller ej men idag har jag klivit upp kl åtta.
pappa lurade mig väckte mig och sa att kl var elva vilket inte var dagens sanning.
men pigg och alert som jag var gick jag genast ner och la mig i soffan och drack Te:P
annars har jag gjort en helrenovering i rummet, känns så iallafall. slängt bort tonvis med tidningar och papper från skolan och all världens skit mejl som pappa dragit upp! men rent blev det lyckades tillockmed byta lakan i sängen och slänga dom gAMLA I TVÄTTEN OJ OJ EN KILLE KAN HAN GÖRA SÅNT:O THE ANSWER IS YES OCH JAG GJORDE DET.... oups caps lock.
fast mamma blev lite galen på mig för jag fyllde hållaren för sköljmedel med nåt vitt tvättmedel så jag fick stå med te sked och ha ur alllt men sånt där får man leva med:)

sen var jag till arbetsförmedlingen nu vid två och träffade Lotta.
hon är en sån där jobbcoach som ska hjälpa mig dekadenta ungdom utan utbildning till arbete genom att lära mig skriva CV.
det var busenkelt hursomhelst kändes bara som jag hade väldigt väldigt lite att skriva i den... ... estet,,,
men ja något blev det. fick beröm för att jag var bra på att hitta på nånting att skriva om ingenting.

nu då!
vad händer härnäst.p
ja vem vet .
ska jag våga ringa Carl och fråga om vi ska dra och bada?
hmm to be continued!

Kommentarer
Postat av: Sopi

Men guuu Alex... Fan va du står i å bloggar nu då! Flera dagars läsning verkar ja ha framför mig just nu :D

2009-07-02 @ 15:50:59
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0