No 1

Wow min dag är gjord jag fick en kommentar idag^^ haha.

usch bloggande sög verkligen! varför började jag!

om ni tänker tillbaka så är det enklaste och mest oädla svaret att alla andra gjorde det så varför inte pröva.

ok nu kan den där beskrivningen gå in på en hel del fler saker,ex tungt drogmissbruk, hoppa från broar (jag hör mammas dömmande stämma över vissa vattendrag och deras broar och en viss benägenhet att hoppa därifrån).

jaja jag menade bloggande iaf!

Jahopp nåt nytt?

ja idag fick vi veta att Lejonkungen kommer vara en världspremiär.....

för att vi spelar upp den på Saga

tydligen tog folkan 25000 och jag kan förstå dom det är inte helt oklanderligt av dom att ta hyra för 2 veckors repetietioner och uppsättande av en musikal.
men gratis är gott...
aha som vissa kommiter runt om i detta avlånga land kan ta lärdom av;) haha
nej

jag har kommit på att komik gör saker och ting lättare!
monarkin tillexempel!
visste ni att Victoria rent lagligt inte kan gifta sig med Daniel
om inte Reinfeldt och regeringen godkänner honom som brudgum
och att han inte är av adlig börd gör ju att den där lagen kan vara lite vresig!

sen att alla i sverige har religiös frihet utom
den kungliga familjen! är ganska skrämmande!
stackarna måste säkert besöka kyrkan då och då!
eftersom dom följer den evangeliskaskriften från 1513 (kan fått fel på årtal där)
men mystiskt är det iaf!

nästan så man får lite sympati för kungen och drottningen och alla deras små barn:)



imorn ska jag nörda tillsammans med Viktor på folkan!
det är dunderlan! så stod det iaf!
och jag är lite excited faktiskt! tror jag kommer att bli less men om jag och viktor lyckas lira lite Aoe 2 då blir jag klad^^
hoppas vi fixar counter strike ochså för det gör verkligen 5 minuter oförglömliga.... ja i 5 minuter iaf.

bli nu inte rädda och tro att jag har förvandlats till en total data nörd
nej för att förkroppsliga det här totalt så har jag snöat in mig på gamla böcker och klassisk musik dessutom!
stäppvandringen - wagner - vredens druvor - Tchaikovsky - Trägudarnas land - Chopin
+
med ett stort plus dessutom
vill jag starta Jazz band! men ja
det skulle vara kul att höra med Jonas om han vill
osså en bassist
och nåt blås kanske Fängs lillebror
sen Tilde på trummor vore fränt
och och ja en gitarr till kanske
+ dårå som ochså spelar gitarr..
skulle kunna bli nice

Thelonious Monk
Blue Monk
Round Midnight
Straight No Chaser
Herbie Hancock
Cantaloupe Island
Charlie Parker
Scrapple from the apple
Duke Ellington
Satin Doll
Caravan

det skulle vara så roligt
träna ihop en sån där repertoar kanske tillochmed ha en sångerska
och spela alla dom där klassiska jazz sång bitarna!
repetera och sen spela upp kanske i café saga
bosse skulle säkert inte säga nej till gratis underhållning!

Nej jag blir riktigt go och glad när jag tänker på det!

Black mamba... ja det har varit en bra spelar skola!
men ja jag tror vi gör det mest nuförtiden för att det är
kul att umgås och ett bra skäl att komma ifrån lite
tkr om dom där söndagsutflykterna då vi åker till
hammerdal och länsar Tildes kylskåp
snyft stackaren! haha jag tror hon tkr det är kul ochså!

det var bra för oss att hon var tillgänglig just då och kunde gå med dessutom!

men vi har osedvanlig tur i det mesta så varför inte även det^^!

jahopp idag fick viktor sin kontra bas eller snarare igår men han visade den idag!

jag och carl som hade trott att det var nåt spännande han skulle göra eftersom han gick hem ifrån skolan så tidigt!
jaja shame on calal som trodde att han skulle breaka up med sin girlie girlie =) haha



snyft jag saknar emelie!
hon har åkt till ungern nu!
men hon kommer ju faktiskt hem på måndag så det borde väl gå bra:D
haha jag hatar att vara ensam liksom jag älskar att kunna sträcka ut mig i sängen.
spela data spel, gitarr eller se på vilka tv program jag vill
oinskränkt frihet över mig själv liksom
men ändå saknar jag henne så mkt;)
och det här är ändå bara dag 1

ajja gonatt nu alla bloggers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0