mate toda la oposición

please show me the way to the next whiskey bar

jaha snart är det februari,

i all dekadens av vinter och sorg så måste jag påpeka att allt inte är svart och vitt!
fast jag förstår att dom väljer vitt som det goda i sammanhanget.

men lite tråkigt är det att man väljer ett namn som vit februari, för ja. det här är min egna högst personliga åsikt dårå så tro inte att jag representerar majoriteten av alla ungdomar i strömsund. men en alkohol fri månad är väl ändå tillochbörja med lite ojämskt då vi har en djupt rotad tradition att supa lite på måfå när det passar, samt odemokratiskt, det går ju lite emot det samhälle vi lever i, alkohol försäljningen representerar en stor del av våran marknadsekonomi och borde inte ringaktas genom kampanjer emot drickande bara för att det finns individer i samhället som överkonsumerar alkohol.
kan knappast tänka mig en grön månad, då alla ska äta vegetariskt för att vara djurvänner, eller tillexempel gå istället för att använda bilen, man får inte använda bensin på en månad... vilket kaos. men ja det är min högst otrevliga uppfattning.

ja föresten jag är Overlord nu... Viktor förlorade stort i Aoe one on One matchen, var lite nervöst men. ja gränsen är hårfin. vi är mkt lika i vårat spelsätt. men lite roligt kändes det, jag växte nån cm. irritersamt dock titeln overlord gjorde att jag fick byta namn i spelet för det rymdes inte med mannoii blue :S får ta overlord alex istället,,,,, jaja bagateller.

sen har jag kommit på att tingvala bor förvandlas! vi fikade med Lina i eftermiddas. och jag vet inte men det är nåt i kroppsspråket när dom återberättar någonting som påminde så jävla mkt om Tirre, så jag ska göra en undersökning på tingvala bor nu för att se fler liknelser, men det var nog fan det enda som var likt.

jaha ska jag ta historien om hur alex blev framtidstydare? ja eller nej kanske inte men det var såhär idag pratade väldigt många människor med viktor om en sak som angick honom och dom i högsta grad. det intresanta dock är att viktor höll på freaka out för den idéen dom kom med hade jag smsat honom om igår kväll innan jag gick och la mig! preatty unbelievable!
jag blev fan fascinerad iaf!

nu hjälpte det där ju inte er ett skit då man måste veta lite mer mellan rad helvetena för att förstå innehållet. men jag ska försöka komma ihåg att berätta vad det var om efter nästa tisdag!!!!
OKey?
bra

har jag nåt mer att berätta..... ... ..
fat chance....

jaja skulle velat dragit nåt moraliskt historieberättande om att vara tredje hjulet och som man bäddar får man ligga men som den högst sympatiske person jag faktiskt försöker vara så ska jag sluta här med att önska er en godnatt och en fortsatt trevlig kväll.

oh dont ask why

Kommentarer
Postat av: Wera

Whoho, det är kanske dig man ska fråga om kärleksfunderingar då? Framtidstydaren :P

2009-01-30 @ 22:53:23
URL: http://slayingthedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0