mutiny

Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon och sket i engelskan! ångrade det lite sedan för jag fick veta att jag hade missat lite hard ass game playing med carl och viktor men true to my cause så spelade vi i sisådär 5 timmar sedan! men vi gjorde faktiskt projekt rapporten klar! tur nog^^ för det förgyllde ju våran lathet en smula!

dumbledores arme ska vi kalla oss och vi ska träna oss i att spela age of empires och warcraft 3
ministeriet ser ju inte ljust på sådana som oss som spelar bort 8 timmar skola i veckan! men vi ser ju som sagt inte så ljust tillbaka på dom som slösar bort 12 år av MITT LIV!!!!

jaja flickvänner tkr inte om det men det är avkopplande förutom efteråt då man är fettig i huden trött i ögonen tung i skallen och ja irriterad att man förlorade:D
men thats life!


imorn åker jag till den stora staden östersund! blir en liten dagstur! with da parents och min elsk:P

annars händer inte mkt! var med Carl ikväll vi lirade gitarr (OJ) och åkte spark (ahh didnt see that coming did u!)

lets dance hade sköna blondies. jag hoppas att Laila bagge är en mamy for shes one hot mama. I alla fall hennes boops! :D

Nu ska jag avrunda kvällen med att tacka för mig, sticka iväg till badrummet, borsta tänderna och hoppa i säng med min flickvän, hm.. ja, jag ska sova med min flickvän. ^^ (och lite goosa)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0