Stinky Pete

dålig karma här borta just nu! har ingen inspiration. vill bara äta äta äta! hemskt men ja vad gör man! jag håller med den muslimska världen lös problem med mynningenelden från en automatisk kalashnikov.
önskar att bloggandet kunde dö ut! jag är addicted till en dålig blogg just nu! och ja... hur berättar man för personen att det dagliga livet verkligen dödar ens instresse att själv tycka allt är så lättsamt och bra! ska man be dom le för gängets skull eller bara be dom och deras bloggar att dra åt helvete. haha nej flum på gång flum på gång

you have been warned!

kan berätta att läxläsningen har börjat! så jävla löjligt med skolan just nu bara rester som ska in innan studenten känns det som! .har föresten tappat förtroende för några lärare! dom klarar ju inget. jävla klåpare som försöker lära ut något!

nej nu ska vi vara snälla!
men ja det är lite dagisverksamhet på skolan just nu! alla bara springer runt och längtar hem. jag börjar få den dära traveling flue som drabbar varje människa armt som mörkt! det känns hemskt iaf för jag vet inte vart jag vill åka eller med vilka eller varför eller vad jag ska ta med hem!


ok blogg tortyren fortsätter!
skulle velat skriva något om proffesionalitet iomed affärs transaktioner men ja vi utelämnar det för att bespara kalashnikov befolkningarna!
men du vi synes imorn o tar en töcke´n ka ffe!

super intressant imorn dårå ensemble nya grupper

känns som alla möjligheter till intresse i den kursen är besudlade JAG ÅNGRAR ALLA MINA ESTET VAL!

Bajs

KÖR = √
Ensemble =√
Musikal timmarna = √
Gitarrlektionerna = √
Ljudteknik = √

Bra

Arko = +

so why does u go to school? tell me plz?

(en seriöst frågade fråga svara alla bloggers där ute answer me plz)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0