Porkshop

Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi

dagens låt tips för er som vill uppleva en kass nostalgi melodi.




igår idag imorgon..
Nej ska fatta mig kort. gårdagens spelning var inte ett totalt fiasko men med bandets tidigare prestationer mätt så var det inte en av dom mer minnesvärda. jag antar att vi lär oss nya saker hela tiden asså runt spelningar och sånt. men jag har aldrig varit med om nåt liknande i arrangörsväg liksom!

igår idag imorgon
tog mig upp idag iaf. totalt onödig dag ioförsig, spelade en hel del Aoe med viktor och alla andra! så typiskt och drygt att alltid när vi har som roligast och det är intressant så kommer nån surjävla lärare och säger åt oss. frustrerande, jag vet att vi inte får liksom men det försegår så mkt skit på skolan iaf som skulle kunna smutskastas en hel del mer så jag tkr det rättfärdigar vårat dataspelande lite.
letsdance är lite tråkigt.... men samtidigt tkr ju inte emelie direkt om att kolla på Rome heller så det jämnar väl ut sig:)

igår idag imorgon
nobody knows.....
förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0