Pandoras Box

Ja ja ... Tiden Flyr om ni fattar. suger verkligen att växa upp. mina föräldrar är så optimistiska över min framtid!
musikutbildningar är att leka runt! om jag inte går universitet så att jag kan hoppa in på en skola och vikariera förhoppningsvis!

jaja pappa har alltid lovord över min talförmåga iaf! att jag är sympatisk och förstående! och kan låta väldigt övertygande när jag pratar om något jag inte har den blekaste anning om!
jaja hoppfullt!
det är kackerlackorna och jag....


idag försökte jag och carl dra oss ur skolavslutnings spelningen! vi lyckades men tyvär blev jan arg....
tråkigt det alltid låter som att han tar allt personligt när det är något man inte vill göra, ofta känns det som att man är hans senaste jazz eller klassisk gitarr experiment! tråkigt men... jaja jag tror han blev på bättre humör efter att vi spelat lite scrapple from the apple!
tkr om den låten!
tkr jag carl och mambas ska spela lite mer Jazz kanske se ifall man kan få till ett dussin jazzers till en sagakonsert! skulle vara ganska nice!.

mer intressant skolskit! ja av någon anledning så kollade vi grodan boll idag?
asså jag har inget emot att besudla elementär skoltid men blev jag ens tillfrågad om jag inte behövde göra något bättre av tiden!? nej men jaja den var lite smårolig att se på. bara att se den för att ha sett den kan ju vara värt något!
men bara inte Bo vill veta vad jag tror att den handlar om!

imorn är det spelning på folkan! känner mig en anning krasslig i halsen och ja det är alltid lite nervositet innan sånt här men vi klarar oss alltid ur situationer! och nu slipper man ju iaf åka 2 timmar för att ta sig hem:) skönt skönt.
working nine to twelve tomorrow..... blir en trött fredag!

ja jag har iaf börjat ta mig i kragen! har idag räknat min matematik, ... .. bränt 2 lejonkungen skivor,,,, men thats about it!
ska göra lista
ska ringa anita och fixa körkortstillstånd eller vad det heter.
ska emaila eller prata med maria wiberg och få reda på betyget i matten
räkna matte tills jag tuppar av
göra klart arl
göra klart arko
göra svenska
ok kanske ska skriva göra klart skolarbete!
sparka på mina bandmedlemmar no names mentioned (CARL OCH VIKTOR)
så att vi spelar in ett amazing album^^ vore tufft iaf! men allt löser sig i slutändan!

hoppas ni får en underbar natt så syns vi imorn på musikalen!

ps. Tant Gertrud fyller 87 idag! vi var över och drack kaffe och tårta och tog tillochmed ett glas vin^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0