En Machete Kallad

Ahh vill börja med att tacka dig Sopi för den underbara kommentaren!
självklart stöder man transgender snubb/tjejen för att hon är verkligen bra på det hon gör och att man sympatiserar ju lite med transan! men
jag hoppas in my heart att
japan/korean/americana/afro tjejen kammar hem det för som kommentaren faktiskt säger så är hon drop dead gorgeous!

Alexanders Top model topplista




Jaja idag har jag varit på skolan!

huvaligen asså vad trött och kall jag kände mig på morgonen. klev upp i DEPRESSIONS MÖRKER KYLAN I NORDEN OCH HATADE SKOLAN!

jag vill kliva upp ta det lugnt dricka te se på fåglar som kvittrar i SOLSKENET! strutsa soft ner mot en härlig skoldag men det var ju inte fallet!
men det  var inte skit för det! jag och carl gjorde lianer på musikal lektionen och
jag har länge gått med en prutt smak i mun varje gång nån idiot nämnt lejonkungenmusikalen kommer bli en success! men jag gillade ideén(SOM JAG TROR VAR MIN?) som kom upp att vi skulle vara tropik safari snubbar ute på jakt men som råkar chilla i en liten dunge med musik och djur hudar!
skit tufft iaf!

annars kan ni ju se i Komigensofie´s blogg för att få en bra utvärdering av Gerds Lektion
...
...
... har glömt vad ämnet heter:S
jaja det kommer nog tillbaka

och dagen tillära imorgon så ska man ju antagligen lira en hel massa Age of Empires 2 age of kings
vårat skol projekt
oj förlåt skolk projekt 2008/09
suger ju att försöka jobba på lektionerna men ja seriöst jag kastar bort min tid där!


...
nåt mer?
JO jag vill tattooooerrrra mig:D
hatar ordet tribal men hur ska jag förklara annars !
nej ska inte tatuera mig
eller
eller inte
ska
ska inte
svårt iaf!
ni känner ju mig
im never sure!

sen kan jag tillägga att min kontanthållare som jag fick av Simon Paj i födelsedagspresent ages ago
är återfunnen
Emelie hittade den i min.......... TADDA! Vänstra jack ficka! FUCK TÄNKTE JAG
så jävla klassiskt av mig asså seriöst vem kollar 3/4 fickor! och ringer runt till alla kamrater kollar varje vrå och bekymrar sig i fyrtiår! hatar mig själv jävla lat röv jag lovar att jag tvekade på att mitt kolestrol skulle räcka för att sträcka mig till vänstra bröst fickan! fuck
haha LIna skrattade ut mig!
jaja jag är en slarver men då är det bra att ha nån som hittar åt mig igen^^!


sen så har jag kommit längre på dikten men det suger jag är inget geni plus att jag är så jävla lätt stött för att jag har fått såna jävla diva fasoner att vänta mig att så fort jag bajsar ord ska det rinna ut guldklimpar som bara väntar på att lämnas in!

jaja man får ju iaf försöka vara ärlig med sig själv och inse failure när det händer!
men tills dess försöker vi iaf!

Älex over and out

"Gravity is a harsh mistress"

quote from Kyle Katarn (Jedi Knight 1)
while falling into an immensly large hole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0