Contact has been established and the mind is going 瘋狂

ett intressant album har tagit form i mitt enorma huvud

Blå

Gul

Röd

Svart

jag vet inte riktigt hur allt ska läggas upp men det är inte direkt låtar som det är titlar hittils!

jag tror ni ska få ett smakprov på ungefär en tredjedel av titlarna hittils

Stinky pete
Peter Black Ant Theme*
Godmother
Lethal
Cotton Stars Brass Band*
Slick Bean*
The Abduction of the garden gnomes*
the abdication of the garden gnomes*
poltergeist garden party*
Mannoii Blue*
Leadbelly Burrows (burrows kan tänkas bytas ut mot Blues)
Regnrock
morgonrock
(här skulle basturock kunna komma in men jag hittar ingen bra ideé bakom den titeln så den passar inte in!)
koprofagernasdal*
Papillion (måsens sång)*
Nikita*
Destruenternas Dal
Leviathan*
balladen om antagonisten
John the conquerer
strömsund dårarnas paradis (ja syskon sagan till näsviken forever man)
Ground Pounders


som sagt jag har samlat insperation ett bra tag! och ja
det ska vara lite som en operett!
en opera uppsättning men det är ju så mkt handling å allt så det är ju helt klart en musikal i mitt huvud fast med mkt klassisk musik ochså!
jobbigt med tanke på att jag inte skrivit ett skit av det än! ja förutom typ dom med en stjärna dårå!



jag är en anning stolt över mina tankar om jag ska vara ärlig men ja! det svider att jag antagligen aldrig kommer bli nöjd med resultatet men roligt är det^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0