Bota Den Gamla Mot En Ny

Kolla min blogg idag och var lite halv lycklig över att nån hade tagit sig tid att kolla igenom alla mina bloggar, tolkade statistiken så iaf.
sen vid middagen klämmer pappa ur sig att han läst min blogg.

är inget heligt längre! föräldrar ska inte ha tillgång till internet, skicka sms och sånt! jag blir så frustrerad att jag ens tänker såhär men ja

in da beginning startade jag en blogg för 2 läsare men sen råkade jag kläcka ur mig om dess existens till fler och fler
MEN hur min fader hittade den förbryllar mig fortfarande! men om en 10 årig grabb kan porrsurfa så kan en 64årig "gubbe" blogg... ... ... surfa.



Titeln på dagens blogg kan bli framtidens bidrag till dikttävlingen!
men eftersom jag känner mig som dagens failure så skiter jag nog i det.
hatar betygsättare av alla dess slag!

.. ...
...
ja inte topmodel juryn dårå!

Sheena
eller
ISIS

det är frågan!
följ vidare i den spännande elfte sesongen av Miss J Alexander och dom andra Nollorna som försöker bli modeller!

Kommentarer
Postat av: sopii

jag håller mina tummar för isis! hon/han är snikk! fast jag tror inte hon kommer vinna. asiaten / tjingtjongtjejen är drop dead gorgeous och kommr kamma hem hela skiiiten!

2009-01-08 @ 01:25:06
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0