Ricochet

AHHHH Jag måste beställa den fulländade fortsättningen!

Crack the Skye Mastodons nya fullängdare^^ jag är så lycklig ! men jag undrar vad betyder Dtc package?

det var dyrare iaf men jag måste ha det tror jag!

mastodon means much to me som ni kan förstå!
det var så fint jag kollade en video interview på Youtube det var jätte intressant för trummisen i bandet´s syster hette skye och tog gick bort när dom båda var i tonåren. ja hon tog självmord så det kändes väl ännu konstigare men det var jätte fint iaf för albumet var tillägnat henne crack the skye. =)
så eländigt bra baand!

men ja..... så är det

jag vet emo för alla andra men konst för mastodon.


haha föresten påtal om band jag såg wibergs band igår (lördag) dom var jätte roliga kände dock bara igen 2 låtar egentligen 3 men det var pinsamt jag hajade till och sa den här låten är skit bra osså sekunden efter säger dom att dom ska spela deras första egen skrivna låt! (fuck) tänkte jag och viktor skrattade åt mig.

har checkat runt på nätet och snappade upp att dom hette Renvoyer iaf vet inte riktigt vad det betyder men ska wikipeda det nu en sekund.



2 sekunder senare

Renvoyer = franskt verb betyder att återvända.

hmm Stina hade mvg i franska så hon kanske har tipsat dom om namn,,,,..... mysteriumet fortsätter!

hade föresten världens humor kväll ikväll för jag såg på Black Adder och förutom Rowan atkinson så tyckte jag det var jävligt roligt med namnet Black adder..... Black mamba....
haha Blackadder blues band

lät lite roligt iaf....

.....

...

jaha va humorbefriade då!



föresten inatt drömde jag att jag läste tidningen!
slår upp mitten av tidningen och ser att det är värsta flersidiga jätte reportaget om Frank ZAPPA!!!! WOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWW COOOOOOOLT I EXPRESSSSSEN LIKSOM!

men jag är en pedant och läser tidningen från början istället.... (that was your first mistake)

kl 7.59 så sover jag och susar gott och läser min tidning, är alldeles inärheten av Frank zappa reportaget.

kl 8.00 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNN  väckarklockan ringer och det är dags att vakna (that was your next mistake)

piss helvete och faaans moster vad irritersamt att det skulle bli så liksom! jag var ju så nära och jag såg den där retsamma mustaschen i bakhuvudet! SÅ IRRITERSAMT ATT JAG INTE HANN LÄSA REPORTAGE HELVETET!

ja så började min dag........

sen gick jag upp och åt frukost (that was your third mistake after that you made several mistakes more but only one touched the unframed grousieness of the third one..... you wrote a blogg and now you wont make more ´mistakes..... or will you PUNK)

clintan complex!

såg föresten att den här veckan var det den gode den onde den fule som var i clint eastwood samlingen.

min favorit med honom!


min favorit bland spaghetti western förövrigt....

ja den och djävulens högra hand förståss...

älskar ennio morricones musik^^ ala grande!

ja nu mina kära läsare har jag tappat tråden i den här bloggen så nu ska jag åtnjuta lite cs innan jag går och lägger mig:) eller kanske blir det lite DOta:P spänningen är olidlig^^!






Kommentarer
Postat av: ipos

älexsssssssssss! Du har blivit utmanad! : http://komigensofie.blogg.se/2009/march/2009-03-07-en-utmaning.html

2009-03-07 @ 01:48:58
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0