Most requested

fan va besviken jag blir, fick brev från pliktverket idag och pågrund av nedskärningarna inom försvaret är jag tagen till utbildningsreserven istället..... ingen marin för mig alltså...

är det inte ödet så säg...

4.42 inatt faller en av högtalarna ner från väggen och smäller som fan. har svårt att somna efteråt vet inte varför.
har väl inte direkt haft överdrivna motgångar idag men ja allt har varit lite i skugga .
sen kommer man hem och hittar pliktverket brevet,
emelie kommer förbi på kvällen, vi drar och ska köpa glass, den är slut.
köper kex och ost istället emelie frågar om hon kan få en klubba så det blir det + en påse....

pick och pack blev det 66 kr

är det inte ödet så säg!


Kommentarer
Postat av: hihi

Bugga

torsdagar

pelarn

19.00

2009-02-04 @ 20:35:46
Postat av: Ida

Jag väntar och väntar men ändå kommer inget nytt inlägg.. Är det inte dags för uppdatering snart? Snälla :)

2009-02-17 @ 19:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0