ALEX ÄDELMYR

ja kära nån, idag har jag varit duktig!
dagen började med illa stress mage!
men föreläsningen var riktigt intressant, man lär sig så viktiga fakta just nu.
vi har ju om global och hållbar utveckling och jag sympatiserar verkligen med dom som är emot klimatfrågan, för minst tre fyra saker jag trodde skulle ske i direkt samband med växthus effekten stämde inte eller var inte troliga.
men däremot innebär mycket av utsläppen av koldioxid en hälsofara, men som tur är så blir folk mer och mer medvetna om hur det egentligen är med allt så det där löser sig nog nån dag!
hade studiegrupps uppgift idag och det gick lätt lätt!
vi har nya grupper där vi egentligen ska vara 22 st men vi delade upp och var 11 sen delade vi igen och var 5/6 vilket är hanterligare när man har såna uppgifter vi har just nu. det krävs ju en del för att kunna sysselsätta sig hela tiden, men idag har jag lärt mig mycket som jag inte visste förut.

efter skolan var det direkt hem till husefriden! emelie lagade makaroner och köttbullar så jag blev mätt mätt mätt!
vilket inte var så bra för vi! vänta det här är bra! vi skulle iväg på träningspass!
haha det var gratis idag för studenter och emelie har ett träningskort (360:- ) (billigt?)
det var roligt hursomhelst det var boxning och efter passet var man dö slut! skit bra träning var det så det blir det mer av i framtiden! får skaffa mig ett kort. då är det gratis till årsskiftet och sen får jag betala varje månad! undrar vad det kostade på piggochfrisk i ström?????

känns hursomhelst tipp topp! man får sån endorfin kick och ikväll blir det ZINGO!!!! WOHOOOOO

jaja bered er imorn för något allvarligare, jag funderar på att göra en politisk åsiktsblogg, och kanske en alla hatar att obama fått nobelpris blogg...... .... eller så inte

ps. jag har snott detta sätt att fylla i vissa ord för Sofies skull,

Pss. Titeln Ädelmyr tyckte jag var roligt för mitt inloggningsnamn på skolsidan är Alemyr och en idag råkade jag skriva Ädelmyr så det blir mitt heroiska hjälte namn i framtiden.... ... ja just det. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0