jag ska måla hela världen lilla mamma!

ursäkta det tillfälliga uppehållet i bloggandet,

nu är jag klar med målandet, så jävla skönt kan jag tillägga.
nu ska jag börja hela mina sår, har vaknat varje morgon i en vecka med fingrar som varit så stel så dom bara går ha antingen raka eller böjda på omänskligt underligga och ohärliga sätt.
sen är det ju det här med ryggen, men den läker säkert den med.

jaja skönt att det är över, men det gick inte helt lätt om jag ska vara ärlig.
vi hade problem halva dagen med att sky liften började lägga av vilket var otroligt frustrerande då jag ville bli klar idag, pappa sa jag skulle använda stege, vet inte om ni förstår dilemmat där då väggen är som lägst sju meter till taket och nio som högst och att jag skulle måla fönster karmen. plus att marken sluttar som vanligt.
men då kom dagens hjälte, min granne Stefan,
min granne Stefan är elektriker,
min granne Stefan är elektriker och kan ha räddat mitt liv idag,
Min granne Stefan är elektriker och kan ha räddat mitt liv idag eftersom jag slapp stegen.
Min granne Stefan är elektriker och kan ha räddat mitt liv idag eftersom jag slapp stegen som pappa flera ggr nämnt är lifsfarliga på den höjden eftersom våra stegar är endast tio meter och att man knappt har någon lutning på dom höjderna.

ja ni fattar jag är tacksam!
vi fixa den inte helt, det var ganska farligt som det var i skyliften, korgen som i vanliga fall går att styra lutning på o så vidare hade havererat i dom kontrollerna så den lutade som faen. men kran armen funkade ju så jag blev ju klar.

som tur var för det betyder att imorgon ska jag sova,

ja fast jag sa det så blev det inge klippning av hår idag eller drickande av kopiösa mängder whiskey för att fira. men det kmr.

lite surt iaf med skyliftproblemen för att jag hade hunnit heja lite på carl om jag fått målat klart utan problem, nu som det var blev det ju inte klart förens kl nio ikväll.

suger aprumpa gör tekniken.

nu kan jag koncentrera mig på framtiden, på karlstad,
mkt som ska fixas här framöver.
jag ska packa, fixa lån men för att ta lån måste jag ha e konto och för e konto behöver du internet bank och för det måste jag leta, för jag har papper som flyttats ur min studenthatts låda och ut i det okända. jag fattar inte hur det går till?
så mkt men jag har ju tre veckor så förhoppningsvis blir jag klar.

längtar tills jag får flytta.

tjarå pepperoni ponnies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0