Underbara regniga dag

första flyttlådan kvar,
jag sitter och njuter av nån skit dålig jazz låt och lyssnar väl kanske främst på regnet om jag ska vara ärlig,
datorn steker i hörnet av mitt snart alldeles tomma rum! har packat en hel del grejor! mest böcker, filmer,,,.... ok jag ljög alla böcker och filmer "jag äger" märk väl jag har inte fått tagit en skit grej ens som dom inte kollar på! rätt ska vara rätt säger mamma fast sen slänger hon in dom i lådorna iallafall  när hon ser vad det är för skit.

livet lunsar på som en brunbjörnspäls i vattnet under dammen (väldigt poetiskt tkr du inte Amanda?)

är skeptisk över all den här skiten som ska ta sig ner till värmland, vad ska med vad ska inte ska jag bara slänga med saker i blindo och hoppas på success... ... tidsödande är det ochså,... speciellt som jag sitter vid datorn samtidigt... ... frustrerande.... vart tog den vägen nudå? vad är det där, är denna min eller inte? är den här trasig eller inte....

ja ni förstår så där är det.

blir nog en varm innedag det här. glad jag inte är i boden iaf;) haha tänker hela tiden det... hur svettigt det än är med dessa lådor så svettas carl mer i boden haha:P lite som tomten och tredje världen antar jag... man ska glädjas över nåt,....
känns dom konstigt att nu när jag åker kanske man inte ser nån homie på ett två år? nyår kanske.. alla brukar ju dra sina korta hemåt då, men man vet aldrig. man kanske inte hamnar på samma party, sånt händer.



har suttit uppe nu för att se om mina jävla jordgubbar skulle mogna snart så jag fick gå och lägga mig men nej dom jävlarna drar ut en timme till minst! blir så förbannad det stog ju att dom skulle växa klart på fyra timmar!!!

jag talar såklart om farmville i facebook,,... beroende framkallande om nåt:O! usch

Kommentarer
Postat av: aaamanda!

Otrooligt poetiskt du;)

2009-08-11 @ 18:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0