Son of mr green genes

ja that was me yesterday!

jag började dagen med att besöka min long lost friend Sofie :)

kändes otroligt skönt att få prata och uppdatera sig på henne igen!
(låter sjukt)
men det är lite så det är! önskar man kunnat träffas oftare bara.
Hoppas hon kmr trivas nere i århjäng (stavning?)
men det tror jag:) annars finns det alltid familjen och vänner att falla tillbaka på, och älex förståss;)
jag hade det jättetrevligt igår iallafall! fick mig tillockmed lite solsken där ute på Öhn, var alldeles röd i ansiktet när jag kom hem!
och jag fick en hel del motion ochså, det var en väldigt lång cykeltur så att säga.
men helt klart värt det!

sen när jag kom in mot ström så hälsade jag på Carl som var hos Frida!
vi drog ut till ullefors för att bada med Viktor (fortfarande på cykel så massa massa motion)
vi har börjat utforska dammarna där ute! jag och viktor var där häromdagen när vi hade "lan"
men det var riktigt roligt att dra med Carl ut dit, han brukar ju vara så tuff annars men han tvekade både en och två ggr innan han slängde sig i strömmen!
haha det kändes som om två veckor hade börjat tagit på honom ärligt talat,
han hade nån sorts serenity över sig,
slå upp ordet det betyder säkert inte ett skit i det här sammanhanget men det kändes ändå rätt,
han var väldigt fridfull, är väl all motion, eller stress som han sa.


sen ska jag avsluta med fisketuren! ja.... jag blev hovmästarn igår, carl fick fyra fiskar! tre abborar och en jätte stor Id, 1.5 ´kilo vägde den. och jag fick håva in den ena efter den andra. haha jag och frida fick inte ett jota men det var trevligt iaf. trots slumma kommentarer om huruvida min "hovmästarsås" var god eller ej.




ja. hade jag vetat att dagen skulle bli såhär tröttsam, dryg, och sjukt parentalt nerverande ja då hade jag nog sovit vidare.
men nu blev det som det blev, jag får uppsöka banken imorgon för att ta reda på varför min e legitimation inte låter mig ta ett lån på csn. stressen börjar komma, Pappa och Mamma ville "umgås"! idag för att jag snart åker, .. .. .. vad ska man hitta på? jo då åker man till öhn och fikar? tretti minuter efter frukost. ingen logik nånstans i det här huset bara seriöst påfrestande upprepningar dag ut och dag in.
men jag ska inte klaga, nu tänker jag försvinna in i min bok en, två timmar innan jag går och lägger mig.

hoppas inte jag smittar av mitt söndagshumör på er.

Kommentarer
Postat av: sopi

jag brände mitt ass igår när vi sola, älex xD

2009-08-09 @ 21:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0