peachez

FRUKTANSVÄRT jag har börjat baka.

igår var det foccacia ? bröd och idag gifflar,
jag baka hela 42 gifflar och igår fyra bullar bröd! stort stort.

baka är helt klart min grej, emelie förstår inte varför jag ser ut som en pizzabagare i mina rörelser när jag bakar men ja antar det är aggresiviteten, jag blir arg när jag bakar den jävla degen ska knådas på plats helt enkelt.
frustrerande är det men ochså väldigt roligt,
just nu ikväll har jag klippt gräsmattan på emelies gård! PUSt var jobbigt men roligt för jag tror jag överaskade johan (emelies pappa) han är den enda som kan få igång gräsklipparen enligt honom men mina gröna fingrar fick igång helvetet!

sen att varenda kotte på gården fick den att stanna är en annan femma!

förövrigt är luftslottet sprucket älex är fyra dagars skalvet efter smällen äntligen på jorden och hanterar krisen med att ja... baka. sen har jag börjat fundera på att läsa tyska igen, inte på skola utan med hemlitteratur, intressant? nej inte det heller.


nej gifflarna kallar jag måste lyda dem och äta massa massa! 

Kommentarer
Postat av: Julia

Omg! AMAZINGISKA människa! Hon ska jag bli bästis med! Hur går det för dig Alex?:) Lyssnade på Hives häromdagen och tänkte att det var så kul när vi spelade det! Och Red hot chilisarna! Fyfan vad bra vi spelade dom:D Haha! Lycka till med pluggandet då;)

2009-08-23 @ 17:14:22
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0