ode to youth

oj arga ungdom,

haha humöret har lättat dock utan att bota.
jag har spenderat min sista dag i ström med att rita med TUssarna!
det är ärligt talat extremt berikande att leka med fem åringar!
jag vet inte vad det är men det är så otroligt kravlöst! vi sitter och ritar och jag ritar, streckgubbar med rödblommiga kinder uti höst regn under ett argt "blixtrigt" moln utanför ett rött hus på ett oranget papper vid en grön gräsmatta vid en "bäbisblå" sjö där en "gäddhaj" simmar i det blöta gräset och kollar argt på kalven som dricker vatten och vaktas av den stora Ko mamman som äter gräs innanför staketet som är länkat med vägen på andra sidan bron som fortsätter till det brinnande huset två papper bort bakom brandbilen som sprutar vatten i luften så det kmr en "fin  regnbåge".
alla ord med apostrophe uppfanns idag under mitt högst fantasieggande överseende!

sen uppfann Tilda en ny sorts Grammatik eller vokal så att säga,
hon skulle säga Bolibompa,
men mitt emellan Boli och Bompa kom en jätteprutt!
så nåt enkelt som Boli Bompa blev Boli PRUTTTTTTTTT BOMPA!
Följt av en miljon skratt och barnsliga kissochbajs refererade skämt :P

sen kände jag mig lite gammal när jag skulle visa hur många fingrar jag var äldre än dom, 5 + 13 = 18 logiskt så man kan bli grå i skallen

jaja. Tilda är söt i vilket fall hon tog sitt lilla paraply och följde mej ut till vägen när jag skulle gå, sen skulle hon stå där och se när jag gick hem. ända tills jag stängt dörren stod hon kvar. och en liten stund till för hon visste att jag skulle titta ut en gång till och säga hejdå....
hejdå Tilda,... ... ... hejdå Nenne... ... ..

sen fortsatte regnet regna.

mer då?
just nu sitter jag och lyssnar på en jazz kille som heter Simon Jensen och har sin musik på myspace.
underligt ställe där. helt grymma musiker man aldrig hör om! och varför? ibland undrar jag vad det är för musik som tillfredställer en mest. idag var jag arg och jag var tvungen att leta mig till ursprunget , till Slipknot. men varför blir det så varför kan jag inte lyssna på frank zappa om jag är sur. jimi hendrix har några arga solon ochså men jag vet inte det är något trollbindande med rytmen med aggresiviteten, det är sjukt, det är grupper som slipknot och system of a downs största bidrag till mitt skapande att ha den där eggen som bryter ner ens försvar och får en att le och önska man var i ett solstekt australien 2005 och bara hoppade.
sån är musiken ibland, vissa skulle man vilja se live, vissa skulle man önska levde, andra tkr man det var tur deras arv förättades väl så dom inte försvann i decennierna!

nu ses vi inte förens i värmland bloggjävel.

jag*
undrar om det regnar på carl i boden?
undrar om sofie har ett fint rum i århjäng?
undrar om Emelie kommit hem från skåne än?
undrar om viktor städat sitt rum?
undrar om Tilde är tillbaka i det där stället nära åre?
undrar om Julia tkr Jesper luktar illa?
undrar om Amanda och lina tog sig hem igår efter att ha väckt mig mitt i natten?
undrar om jag gör ett stort misstag i att utbilda mig till att ha nåt att falla tillbaka på......
undrar om allt går skit.... .. då kmr jag ju vilja falla tillbaka istället för att vada i skitet....
undrar om jag ska skära av säkerhetslinan.... 

hmm....

.... jump the fuck up....

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, han luktar så gott så:)

2009-08-16 @ 21:33:37
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0