när jag var ett barn tänkte jag som ett barn

jag lärde mig krypa och gick in i en dörr.
jag lärde mig gå och slog i en bordskant.
jag lärde mig springa till mamma som skulle trösta mig och blåsa på min bula.
jag lärde mig cykla och drog utför backen utan kunskap om hur man bromsar. 
jag lärde mig aldrig köra moped men ändå skjutsade jag oss utför backen och i svängen föll vi med skrapsår på knäna som resultat.
jag lärde mig köra bil och det går så fort så fort att det snart är över.

får jobba på det där.
jaja utöver epistelmakande kan jag säga att idag har det varit en osedvanligt trög dag, det är för att jag inte jobbar som det går så sakta, jag hade tillochmed en liten deppression idag men jag återkommer till den.
nu ikväll har jag övningskört och det går verkligen framåt och bakåt ska tilläggas men nu ska mamma klippa mitt hår eftersom jag måste bli av med rödtottarna:D hej svejs!



ok då var man kortklippt igen, har dessutom isupit den rituella efter målat hus whiskeyn. pappa drog nån rövare om att den är len när den går ner, ja irländarna kanske inte har nån känsel från tårna och uppåt för jag tyckte då inte den kändes lättsam där den sjönk utför min hals med blytyngder och sylvassa klor som krampaktigt högg sig fast i halsen. usch jag mår lite blä nu men det krävdes en liten avskedsceremoni.
ett avsked till slit och släpp,.

jaja med det sagt så kan jag tala om att imorgon så ska jag upp vid nio och klippa två gräsmattor och tvätta pappas bil men som sagt det är ju vardagsnöje inte slit och släp.

ja idag har jag nog ingen låt att tipsa om
möjligtvis mitt nyförvärv till hyllan,

Dungen - Festival

Dungen - Panda (live at conan obrien)

vet inte om något annat svenskt band eller artist har spelat där, skulle vara Kent då när dom försökte inta staterna men jag tror inte ens dom kom så långt.

jaja det var allt för mig.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det kanske är pappor som inte har nån känsel eftersom dom påstår att det är lent med whiskey. Klent smaksinne har dom också när dom påstår att det är gott.

2009-08-05 @ 00:16:04
URL: http://marialindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0