kast med liten klara

ny lek jag uppfunnit av en av mina grannar,

jaja idag har jag plockat hjortron och dizzat viktor:S srry för det föresten.
blev tyå 2 liter och en miljon myggbett!

sen har jag lärt mig en zappa låt som heter dog breath variations som är riktigt nice.

sen har jag begrundat mitt artist skap. alltså hur löjligt jag beter mig på scen, men jag ska försöka lära mig framför spegel att se tuff och besynerlig ut

jag har även idag kört lite bil, liksom igår fast jag inte trodde jag skulle hinna. det löste pappa genom att ta ut mig på "mörker" körning. hmm ja så mörkt var det inte MEN dimmigt!

så jag lärde mig massor,

börjar känna mig säker bakom ratten,

hade tillockmed tillfälle att köra om en jävla surkäring som körde 80 på 100 väg! JAG HÖLL PÅ ATT DÖ!!!!!!

inte bra for the future liksom måste se till att jag inte kör för fort, ulriksfors vägen är så jävla lätt att öka på för att man inte tkr det ska vara 50 kilometer där:S

jaja har lektion på måndag eller nästa torsdag, får se hur det går.
och om jag kmr ihåg att gå:O

men thats life.

jaja förövrigt idag har jag tragglagt med en jobbig 11/8 låt som jag skrivit själv,

klura på den ni,
och förövrigt kan ni säga mig vad som är viktigt i musik, är det känslor? text? utseende? eller bara massa tokigheter.

sen har jag fortfarande lite problem med csn, jag måste kolla om jag lyckades göra en e leg som krävs för att ta lån.

och sist men inte minst är jag rädd att jag misslyckats med att beställa skivorna.
har inte fått ett bekräftelse e mail, du sofie som iaf beställde skivor en gång i tiden vet du? får jag mail eller måste jag vänta och se:O!!

och

jag har ingen låt till er idag.... lyssna på ZAPPA DET ÄR ALLT JAG HAR ATT SÄGA AAAAHHHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0