Kaleidoscope

mm många intryck att reflektera över.

imorgon får vi nycklarna till lägenheten, jag och emelie är lite i extas då vi äntligen ska få bo själv, det känns som man levt på alla andra den senaste tiden när man har ätit dem ur hus och hem! hemsk känsla. visst det finns mkt bra med det ochså, alla har ju helt klart mer väl fyllda skafferier än oss just nu men det där ska vi fixa, har ju pekhås alldeles vid lägenheten och dom har ju tydligen billig mat så vi får se:)

idag var det första gången jag hade en dålig föreläsare, föreläsningen kanske inte var suverän i sig heller men innehållet eller resultatet kanske man ska säga var mkt intressant,

forskare är verkligen lite egna.

sen har jag upptäckt idag en kompositör vid namn edgard varése, väldigt intressant musik måste jag säga,
han är helt klart Avant garde, gräns fall jag skulle kalla det musik ibland men det är roligt att det finns såna där brytare och vändare av takt och ton.

jaja nu ska jag göra läxan jag lovat mig själv att börja med.... .... lat jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0