Imen of arabia

shit pomfritt pitt.

jag har börjat studera?

yes nåt åt det hållet. hur var dagen då?
jo den var ensligt jävla ensamig.
jag pendlade från sex till åtta för att ta mig till karlstad.
och tog mig hemifrån där nu ikväll kl sex. alltså som alex räknar så var jag hemma kl sex fattar ni?

dryg dag iallafall, det blev lite väl mkt ensamt sitta mitt i smeten och fundera på vad i helvete jag gör!
VART FAN ÄR ALLA 90 JÄVLAR????? alla i hela universitetet är född 88 och uppåt eller neråt? asså äldre än jag. inte en kotte var nitti! och jag blir så lessen jag tappade lite intresset för att bli lärare, alla pratade om ansvar och var fyrti och mammor hela bunten!

men jag ska inte bli lärare för dom utan för mig sj men seriöst . jag har nog inte sj disciplinen jag behöver.
missade uppropet imorse, och råkade kolla bort när man skulle skriva upp nåt skit från tavlan!

sen som toppen på snoppen hade jag fulast ryggsäck på hela karlstad universitet!
och enda som frågade vad jag hette idag var en journalist. för såklart blev jag intervjuad av nån anledning?

men då återstår frågan, vem är Imen Mahjoud,
Imen satt bredvid mig vid solen och jag såg hennes namn när hon skrev in sig hos lärarnas riksförbund,
så jag tänkte nu har jag nåt att gå på men nej jävla falska skit jag kunde inte hitta på nåt att säga.
vet inte varför men jag kan inte prata om ingenting. JAG AV ALLA MÄNNISKOR TÄNK ER!!!!!!!!!!!!!
iaf hon var typ arabian och cool. jag ville prata med henne, men jaja får se om jag hör nån säga Imen imorn,
det var lite roligt för jag hade ju sett hennes namn på vykort, oss å i AUla magna bland 400 pers så frågar dom ifall Imen Mahjoud finns i lokalen, hon hade missat att registrera och dom ville veta ifall hon var där.

ok dom frågade efter fler pers... ... men inte mig?

snyft.

jaja imorn är en ny pendlar dag och jag ska baka foccci fucci bröd att äta till imorn mums Amanda ska jag ta tomater och röd lök eller feta ost? VA VA?????? SÅ MÅNGA VAL VAD SKA JAG GÖRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Julia

Men Alex då:) Jag tror på dig!

2009-08-24 @ 21:32:19
URL: http://romeos.blogg.se/
Postat av: aaamanda!

Take a walk on the wild side! pröva fetaost och tomater;) du kommer bli en grym lärare Älex, jag vet ingen som kan prata så mycket som du!

2009-08-24 @ 22:12:57
URL: http://amandasundin.blogg.se/
Postat av: maud

go Älex go!

2009-08-27 @ 22:49:25
Postat av: frida

haha! alaex STUM? heeeeelt otroligt! ^^

2009-08-30 @ 23:03:33
URL: http://fridahelgesson.ziimi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0