Assholes in action,

..... ... .. ..så... ... många... .. ... blogg sidrrrrr.......

haha jag dör! har kollat alla sofies blogg inlägg från december 2007 till nu för att hitta nå bild på Black Mamba, men utan nån lycka.

så många inlägg med bilder det är sjukt.

.... jaja förövrigt kan jag tala om att csn är en komplicerad historia som kräver mkt planerande och eftertanke,,,.... jag kmr aldrig lyckas ta lån.

ja ja ja förövrigt så har jag inte gjort ett piss idag,
vi brukar kalla det att softa i lat termer,
jag har legat i hängmattan och läst.

läser just nu Terry Pratchetts grisvaktarnatt som typ är tjugonde delen i discworld serien,

skit bra böcker hursomhelst.

sen har jag varit och hälsat på Viktor nere i kyrkan, och vilket coincidence så var fäng där. så det blev en hel del skratt och orgel riffande. han börjar bli galen på den där saken, så jävla roligt när han studsar runt med sina fötter över orgelpedalerna.

ser ut som han stepdansar.

blir nog inge övningskörning ikväll tyvär. jag får inte till csn och ja visst skulle jag kunna åka nu men jag känner mig tyvärr för trött.... ikväll måste jag försöka gå lägga mig före elva,,, .... eller typ tolv.... absolut inte senare än ett!

längtar tills skivorna jag beställde kmr,
idag lyssnade jag igenom dom kent album jag har. och ja... det är lite roligt hur sent nitti tidigt tvåtusen tal det känns? en väldigt gay kommentar om musiks inverkan men eftersom det är det dom alltid eftersträvat att definiera en tidsepok så har dom ju lyckats. socker är fortfarande stark,

jag har hittat två låtar jag gillar som faktiskt är lite special

Morrissey(stavning?) - first in the gang to die

skit bra låt som Griphen visade mig för en miljon år sedan, jag fick världens nostalgi trip när den gick på radio, kändes så sjukt deja vu att jag visste hur hela låten gick och att jag kunde hela texten när den spelade där så jävla läskigt sen kom jag på att griphen hade visat mig låten för ja en lång lång tid sedan.
bra hursomhelst.

Iggy Pop - I wanna be your dog

IGGYIGGYIGGY!
haha skit frän låt och ja med dagens sexism om det ena och det andra så måste jag säga att den här låten är rätt rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0