Siren Song

dagens skolarbete

Arko

löjligt hur lång tid det tar att skriva ut en massa noter!
men jag har jobbat bra känner jag!
fast jag känner av gårdagen fortfarande:)

ni som knarkar sofies blogg vet att jag var med henne och sara igår och vi drog ut på hörnet och grand:)
haha grand har verkligen det tight om plats där! roligt var det iaf! synd dom skulle dampa på varandra så det blev inge slumberparty alexander blir bjuden på frukost! men det blir en annan gång!
haha sofie vi som skulle dricka vin och äta ost och kex ikväll ju!
jag har inte ätit så mkt idag mest bara jobbat med arko´n
det är trögt att kontrollera att man gjort rätt hela tiden och skriva ner noterna någorlunda snyggt.!
börjar redan känna den där lilla nervositeten av att behöva visa upp min låt,
men jag gillar den faktiskt den har en 60tals känsla över sig och är ganska heavy!
riktigt genomtänkt solo för att  vara jag dessutom! men antonia och carl kmr nog slita sig i håret och fundera på vad det är för djävulskap:)
jaja det är imorgon det!.

ikväll kmr emelie hem.. vet inte ifall hon orkar ta sig hit.... ska bli skönt att få hem henne iaf....
jag hatar att vara ensam....


Kommentarer
Postat av: Sarie

älex, vi får ta kex, ost och vin nästa gång! Jag hoppas Sofie pallrade sig upp och gjorde sitt svenska muntliga idag ;)

2009-04-20 @ 10:32:41
URL: http://saarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0